Internet i entorns personals d’aprenentatge




El constructivisme és una teoria pedagògica de gran importància en l’educació de l’actualitat, ja que presenta a l’alumnat com subjectes actius e el seu propi aprenentatge. No es tracta de simplement rebre informació, sinò que han d’interactuar, reflexionar per a contruir coneixements.

Pensant en aquest aspecte, les TIC són una ferramenta clau, ja que els entorns digitals faciliten la creació, investigació, resolució de problemes, i gràcies a la diversitat de fonts podem accedir a diferents perspectives. Gràcies a aquestes ferramentes TIC, es potencia el pensament crític i el treball cooperatiu, motivant-los així a participar activament en el seu aprenentatge.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Classe 13/03: Tipus de plans

Marc Europeu per a la Competència Digital dels Educadors (DigCompEdu)

Classe 27/03: Suno AI